GENERALFORSAMLING 2021

dato

Nyheden er fra IF Lyseng Håndbold

Kære alle forældre i IF Lyseng Håndbold,

I forbindelse med generalforsamlingen næste mandag siger vi farvel til flere stærke profiler i bestyrelsen; Jens, Brian, Susanne og Mads stopper alle fire. De skal alle have en stor tak for deres indsats med Loppehuset, håndboldsommerskole og mange andre aktiviteter, som har bidraget til udviklingen af fællesskabet i vores håndboldklub og været med til at sikre en stærk økonomi.

Det betyder samtidig, at vi får brug for mindst fire nye bestyrelsesmedlemmer.

Vi vil derfor opfordre jer forældre til at stille op til bestyrelsen på vores generalforsamling;

Mandag den 17. maj kl. 19.30 – 21 i mødelokalet i Lyseng Svømmehal

Tilmelding gerne via Holdsport, men ellers møder I bare op😊

Vores håndboldklub er inde i en rigtig positiv udvikling med mange aktive spillerbørn på de fleste årgange og engagerede forældre, som gerne bakker op med tilmelding til stævner, boller og brikjuice. Det er en fornøjelse at mærke fællesskabet og engagementet omkring klubben!

Men vi har også brug for jer i bestyrelsen, og mangler særligt kompetencer og/eller gåpåmod indenfor:

Strategi og udvikling

Markedsføring og SoMe

Sponsorsamarbejder og frivillige støtteaktiviteter

Sociale fællesskabsaktiviteter

Samarbejde med DGI/DHF og Lyseng Fonden

Vi er så heldige at Anders fortsat vil stå for koordinering afhaltider og turneringsplanlægning, at Jette stadig vil hjælpe med at holde styr på vores materiel og regnskab (samtidig med at hun træner flere hold selv!) og at Lene stadig vil hjælpe os med hjemmesiden og Holdsport. Tusind tak for det!

Hvis I har spørgsmål til arbejdet i bestyrelsen, er I velkommen til at kontakte mig på tlf. 26 25 24 81.

Jeg håber, at vi ses næste mandag😊

På vegne af Bestyrelsen,

Kirstine Skaarup