Kan du skabe overblik over mange forskellige opgaver og samtidig bevare blikket for detaljerne i den enkelte sag? Trives du i en hverdag, hvor du har kontakt til mange forskellige kollegaer? Vil du være med til at løfte en samfundsmæssig vigtig opgave gennem konkret sagsbehandling? Hvis du kan svare ja til det, så er du muligvis vores nye kollega i Straffesagsenhed 2.
Du bliver en del af Straffesagsenhed 2, hvor du som administrativ medarbejder løser opgaver på tværs af hele enheden, og hvor du får en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens.
Central rolle – om dine arbejdsopgaver
Som administrativ medarbejder hos os får du – i tæt samarbejder med enhedens øvrige medarbejdere – bl.a. ansvar for:
- pakning af tiltalebegæringer og aktindsigtsager
- udarbejdelse af breve til borgere og virksomheder
- sagsstyring og journalisering
- faglig oplæring og sparring med enhedens elever
Struktureret og ansvarsfuld - om dig
Vi ønsker, at du lykkes og trives i rollen som administrativ medarbejder. Derfor lægger vi vægt på, at du har følgende kvalifikationer:
- tænker løsningsorienteret og er effektiv
- både kan arbejde selvstændigt og indgå i et team
- er nysgerrig og tager ansvar for arbejdsopgaven
- er helhedsorienteret og kan sætte dine arbejdsopgaver i perspektiv.
Dit arbejde har stor betydning
Du bliver en del af Center for Straffesager i Skattestyrelsen, som består af ti straffesagsenheder, der er fordelt i hele landet. Vi behandler skatte- og afgiftsstraffesager mod borgere og virksomheder, og hver enhed har både specialopgaver og opgaver på tværs, hvor en bred berøringsflade i opgaveløsningen er gennemgående. Hos os får du en fleksibel hverdag, rig mulighed for kompetenceudvikling, søde og dygtige kolleger og i dén grad et job med mening.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest tirsdag d. 4. februar 2025.
Samtaler forventes afholdt i uge 6 og 8, og stillingen ønskes besat snarest muligt og senest fra d. 1. april 2025.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Nina Rhode på telefon 72 37 41 14.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet.
Du vil blive ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Lyseng Allé, 8270 Højbjerg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Aarhus, Lyseng Allé, Lyseng Allé, 8270 Højbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4abb1fba-65da-4779-a9ea-7295d0f93c0c