BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du med ind i ledelsesrummet i kraft af en understøttende funktion? Ønsker du en hverdag med spændende og komplekse opgaver? Kan du navigere imellem akutte opgaver, overblik over og fordybelse i de strategiske prioriteringer? Ser du en værdi i systematik, effektivitet, korrekt håndtering, samt i at være præcis i detaljen? Er du en stærk samarbejdspartner som kan skabe sammenhæng imellem driften, Fællesfunktionen og de centrale stabe i MSB? Er du god til at være i dialog med dine kollegaer og har du fokus på opgaveløsning i fællesskab? Kan du tage initiativ og være proaktiv i forhold til dine opgaver?
Så er du måske vores nye AC-fuldmægtig i Fællesfunktionen Vikingedalen
Om jobbet:
Fællesfunktionen Vikingedalen søger en dygtig og engageret AC-fuldmægtig, der sammen med den samlede ledelse og de øvrige medarbejdere i Fællesfunktionen brænder for at sikre den daglige driftsunderstøttelse og udvikling.
I det daglige vil du arbejde helt tæt på centerchefen, stedfortræderen og lederen af Fællesfunktionen og være med til at yde ledelsesbetjening og sparring til lederne ift. deres opgaveløsning. Desuden skal du bidrage til udarbejdelse af relevant ledelsesinformation, koordinere møder, tage referater, udarbejde notater til centerledelsen og bidrage som bindeled til det centrale niveau i MSB, samt formidle og understøtte ledelsesmæssige beslutninger.
Fællesfunktionen Vikingedalen er en relativ ny fællesfunktion fra 1. oktober 2022, der understøtter Center for autismetilbud til voksne (CAV) og Center for bosteder til voksne (CBV). Funktionen er ledelsesmæssigt knyttet op på CBV og det vil også være centerchefen for CBV, som du primært skal understøtte.
Vi søger en AC-fuldmægtig, der kan se værdien af og gerne vil prioritere det tætte samarbejde med både ledelsen af centret, afdelingsledere, kollegaer og medarbejdere på tilbuddene i centret. Vi søger en AC-fuldmægtig, der udover egne primære funktioner også kan være med til at byde aktivt ind på sammenhæng, optimering og kvalitet i opgaverne i centret som helhed, og som også forstår og kan bidrage ind i løsningen af disse.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Understøttelse af ledelsen i deres daglige arbejde
- Udarbejdelse af relevant ledelsesinformation for at styrke ledelsens beslutningsgrundlag
- Udarbejdelse af skriftlig kommunikation både til internt og eksternt brug
- Udarbejdelse af oplæg, indstillinger, formidlinger m.m.
- Udarbejdelse af dagsordner, bilag og referater
- Håndtering af klagesager, anmodninger om aktindsigt samt besvarelse af henvendelser fra andre offentlige instanser
- Sekretærfunktion for LMU-udvalget
- Understøttelse af projekter – overblik og tidsstyring af processer og mange andre spændende opgaver
- Journalisering, struktur på sager og opgaver
Herudover får du også i samarbejde med lederen af Fællesfunktionen og din nærmeste AC-kollega en stor rolle i den fremtidige udvikling af AC-stillingen i Fællesfunktionen, så opgaverne og ressourcerne prioriteres på rette vis.
Vi vægter samarbejdet i Fællesfunktionen højt og tilgangen er, at vi hjælper hinanden med de opgaver der er og samarbejder om at komme samlet i mål.
Det forventes, at den AC-fuldmægtige kan indgå i samarbejde og sparring med de øvrige medarbejdere i Voksne, Job og Handicap samt Sociale Forhold og Beskæftigelse. Særligt vil der være et tæt samarbejde med de øvrige AC-fuldmægtige i fællesfunktionerne i Voksen, Job og Handicap.
Din profil:
Vi søger en engageret og ansvarsbevidst person, der
- har en relevant faglig uddannelse, fx cand.scient.pol. eller cand.scient.adm.
- har erfaring fra og forståelse for arbejdet i en politisk styret organisation – gerne centralt såvel som erfaring med arbejdet helt tæt på driften decentralt
- har et stærkt selvstændigt drive og stærke relationelle kompetencer
- bevæger sig sikkert rundt i en stor kompliceret organisation og som troværdigt kan repræsentere ledelsens interesser horisontalt som vertikalt
- har overblik og skarpe analytiske evner
- er god til at formidle kompliceret stof og viden til andre
- er professionel, initiativrig og har evner til at definere og udvikle egne arbejdsopgaver
Derfor skal du vælge os:
Du bliver en del af Fællesfunktionen i Vikingedalen, hvor du vil få 15 dedikerede, dygtige, samarbejdsorienterede og positive kollegaer. Du vil således indgå i et stærkt fagligt fællesskab med henblik på videndeling, sparring og støtte. Vi vægter gode relationer og sammenhængskraft som forudsætning for den bedste løsning af kerneopgaven.
Du vil have gode muligheder for at være med til at præge din arbejdsdag.
Du vil ud over et meget tæt samarbejde med centerchefen også indgå i tæt samarbejde med stedfortræderen, samt kollegaer i Fællesfunktionen, afdelingsledere og medarbejdere i CAV og CBV.
Vi er innovative og udvikler gerne nye løsninger og tilbud til vores borgere for at understøtte borgernes selvbestemmelse og livsmestring bedst muligt i et tæt samarbejde med borgerens netværk.
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Ugentligt timetal: 37 timer
Stillingen er til besættelse senest den 1. december 2023
Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende offentlig straffeattest.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Trine Funder på telefon +4530449127.
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfrist: 22. oktober 2023
1. samtale afholdes torsdag den 26. oktober og 2. samtale afholdes fredag den 27. oktober.
Om os
Fællesfunktionen Vikingedalen er den samlede administrative enhed for to centre; Center for Autismetilbud til Voksne og Center for Bosteder til Voksne. Begge centre består af en række tilbud (botilbud, bofællesskaber, aflastning og dagtilbud) til voksne, over 18 år, med handicap. De to centre er specialiseret indenfor hhv. autisme og udviklingshæmning.
Centrene er en del af driftsområdet Voksne, Job og Handicap under Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse i Aarhus Kommune.
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/
De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
22-10-2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Oddervej 249, 8270 Højbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5920143