Bliv en del af vores motiverede team som mødebooker og skab succes gennem kvalitetsmødebooking

Profilbillede
dato

Vi søger et par engagerede og målrettede mødebookere til vores team. Som mødebooker vil du være ansvarlig for at generere leads og booke møder via telefonen med potentielle kunder til bl.a. forsikringsbranchen, og andre spændende virksomheder.

 

Om os:

Salgskonsulenten ApS har travlt – derfor søger vi nu flere dygtige kollegaer, som kan hjælpe os med at komme godt i mål med vores opsøgende arbejde.

Det du vil møde på vores kontor i Tranbjerg, er en virksomhed med primært rutinerede konsulenter mellem 20-60 år som arbejder for et par enkelte, men spændende virksomheder i Danmark. Et hyggeligt kontor, med et motiverende miljø. Vi vægter den gode stemning på kontoret meget højt, og håber også vores kommende kollegaer vil bidrage til den.

Fordi at du gerne skulle være med til at bidrage til at realisere kundernes målsætninger, vil det selvfølgelig være en fordel hvis du har erfaring med mødebooking fra tidligere – dog er det ikke et krav, hvis du mener at det lige netop er DIG vi leder efter.

Om dig/kvalifikationer:

  • Erfaring inden for telemarketing eller mødebooking er en fordel, men ikke et krav
  • Gode kommunikationsevner og evnen til at skabe interesse over telefonen
  • Proaktiv med stærk disciplin og evnen til at arbejde effektivt mod fastsatte mål
  • Udadvendt personlighed og positiv attitude, der skinner igennem i din kommunikation
  • Evnen til at håndtere afvisninger og fastholde motivationen
  • Behersker dansk i både tale og skrift

Din typiske hverdag hos os:

Mødebooking i høj kvalitet: Du vil selvfølgelig blive klædt rigtig godt på til at kunne booke møder i høj kvalitet til vores kunder, da denne del er helt essentiel.

Direkte kontakt til kunder: Når du er klar, vil du blive tilknyttet nogle faste projekter, hvor du også vil have et medansvar for planlægning af møder, samt den direkte kontakt til vores kunder.

Arbejdstider:

Ugentlig arbejdstid: 30-35 timer

Vores arbejdstider ligger i tidsrummet: mandag-torsdag 8:15 – 18:00 samt fredag 8:15 – 14:00

Arbejdstiden afhænger af hvilke projekter du bliver tilknyttet. Dette vil selvfølgelig blive uddybet over en personlig samtale.

Løn og goder:

Vi tilbyder en løn bestående af fast timeløn, bonus, samt feriepenge. Efter længere ansættelse, vil du også blive tilbudt pension.

Herudover tilbydes der frokostordning, kaffe, sodavand, mm.

Kontakt:

Hvis du er klar til at tage udfordringen op og skabe succes som mødebooker i vores team, bedes du sende din ansøgning og CV til os på info@salgskonsulenten.dk

Vi gennemgår ansøgninger løbende og vil kontakte de kandidater, der matcher vores krav til en samtale.

Ansættelses start:

Hurtigst muligt

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Salgskonsulenten ApS, Axel Kiers Vej, 8270 Højbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117139

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet