Er du vild med at skabe struktur, få mennesker til at lykkes sammen og drive projekter, der skaber resultater? Kan du skrive skarpe oplæg, der gør det let for ledelsen og direktionen at træffe beslutninger? Og vil du samtidig være en del af en stor offentlig organisation, hvor dit arbejde har direkte betydning for borgere i vigtige og svære livssituationer? Så er du måske vores nye kollega til vores procesejerteam!
Hvad skal du lave?
Du bliver fjerde spiller på et stærkt 4-personersteam, der arbejder for at skabe de bedste rammer og betingelser for vores organisation. Vi har en databaseret tilgang til arbejdet, hvor beslutninger træffes og produktionen planlægges med afsæt i tendenser i data. Vi arbejder efter Lean-principper for at skabe mest mulig værdi for organisationen. Det betyder, at vi har fokus på løbende forbedringer, inddragelse af medarbejdere og optimering af processer.
Dine opgaver vil bl.a. være at:
- Omsætte komplekse problemstillinger til skarpe skriftlige oplæg til ledelsen og direktionen
- Samarbejde på tværs af fagområder, lokationer og ledelsesniveauer
- Skabe struktur og overblik i både små og store projekter, hvor mange skal med ombord
- Koordinering af tværgående projekter mellem enheder og lokationer, herunder opbygning af et nyt værgeregister.
Du behøver ikke have mange års erfaring – vigtigst er, at du:
✔️ Er analytisk skarp og hurtigt får øje på, hvad der skal til for at komme i mål
✔️ Faciliterer og skaber følgeskab - også når opgaven er kompleks
✔️ Kan skrive klart, kort og overbevisende (og har mod på at skrive til toppen)
✔️ Nysgerrig på data og processer og kan omsætte behov til enkle digitale løsninger
✔️ Trives i en hverdag med både drift og udvikling.
Hvis du ikke allerede kender til Lean, så lærer vi dig det!
Hvad får du?
✔️ Et job med mening, hvor dine projekter hjælper familier i svære situationer
✔️ En stejl læringskurve, hvor du hurtigt får masser af ansvar og tillid
✔️ En hverdag tæt på ledelsen og de vigtigste beslutninger
✔️ Et team der både vil faglighed, fleksibilitet og fællesskab – og drikke kaffe
Du vil få en kontorplads på vores kontor i Aarhus, hvor du sidder sammen med Morten og Rasmus. Derudover samarbejder du også tæt med Benjamin i Odense. Der kan desuden være lidt rejseaktivitet til andre afdelinger, så du får mulighed for at se organisationen i praksis.
Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning afsted! Vi glæder os til at høre fra dig.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende en kort ansøgning, CV, eksamenspapirer samt evt. anden relevant dokumentation senest 23. november 2025. Vi forventer at afholde samtaler 27. november og 3. december 2025 i Aarhus. Tiltrædelse 1. marts.
I forbindelse med indkaldelse til samtale, vil du cirka 3 dage før din samtale, modtage en kort, skriftlig case. Denne bedes du aflevere dagen inden din samtale.
Arbejdsstedet er Familieretshuset i Aarhus, og ansættelsesområdet er Social- og Boligministeriet med tilhørende institutioner. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der kan forekomme rejseaktivitet til Familieretshusets øvrige lokationer.
Har du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Morten Korsgaard på telefon 5163 4431 eller Rasmus Guldborg Bøge på telefon 5163 4974.
Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Familieretshuset, Afdeling Aarhus, Lyseng Alle, 8270 Århus
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/c4226f6b-47fb-44d3-b9ef-aa6fa621a8d6