BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trætophotellet Løvtag søger en receptionist/kommunikationsmedarbejder på deltid – en til at varetage kommunikationen på vores forskellige sociale medieplatforme og med gæsterne i vores virtuelle reception.
Elsker du det gode værtskab, og ønsker du at hjælpe gæster med at få det bedste ophold i trætoppen? Er du tilmed dygtig til at fange folks opmærksomhed på sociale medier med lækre billeder, videoer og fortællinger? Så er du den, vi leder efter.
I Løvtag har vi et stærkt fællesskab, en uformel omgangstone og et højt serviceniveau – over for vores gæster såvel som over for hinanden som kollegaer. Løvtag har pt. en site ved Mariager Fjord med seks trætophytter.
Vi er i gang med at udvide med trætophytter på Bornholm og forhåbentlig også snart andre steder i Danmark. Vi har et lille team ved vores nuværende site, men arbejder ellers online fra København, Aarhus og Bornholm. Det meste af vores kommunikation er online og på telefonen, også internt imellem os, så det meste arbejde foregår hjemmefra, eller hvor du foretrækker at arbejde – så længe du har mulighed for at tage ud til vores site ved Als Odde med jævne mellemrum.
Om jobbet
Som vores nye medarbejder er har du to primære opgaver:
- At være Løvtags online receptionist og hjælpe ved gæstehenvendelser, bookinger og den generelle koordinering med vores lokale team.
- At formidle den gode historie om oplevelsen af at sove i en luksus-trætophytte på vores sociale medier med lækre billeder, videoer og tekster.
Vores virtuelle kontor har åbent hver dag fra 8-17, og det er her, dine primære arbejdstimer ligger. Dog kan dit arbejde fint kombineres med andet virke, da stillingen er en deltidsstilling på ca. 15 timer om ugen.
Da vores gæster i sjældne tilfælde kan have brug for at få fat i os også i weekenden, forventer vi at du kan tage weekend-telefonvagten to weekender om måneden bortset fra december, januar og februar, hvor vi har lukket for gæster.
Hvem er du?
Løvtag bygger på lækre omgivelser, hyggelige rammer og det gode værtskab. Vi søger en receptionist/kommunikationsmedarbejder, som vil bidrage til at skabe en fantastisk oplevelse for vores gæster, og som:
- Brænder for at levere god gæsteservice
- Er dygtig til kommunikation især på sociale medier
- Kan tale og skrive dansk og engelsk på A-niveau
- Er vant til at arbejde med Microsoft Office, Google-værktøjerne osv.
- Er serviceorienteret og fleksibel
- Er æstetisk orienteret og har øje for detaljerne
- Kan lide at arbejde selvstændigt
- Har kørekort og (adgang til) egen bil
Send os gerne dit CV, og fortæl os, hvorfor du er det perfekte match til stillingen. I din ansøgning beder vi dig også sende os et link til din Instagram-profil samt minimum to andre profiler, du synes, kan være inspiration til en forbedret online- presence for Løvtag.
Vi forventer at afholde samtaler i slutningen af september og starten af oktober.
Ansøgningen sendes til Nanna Balsby på nanna@lovtag.dk senest den 19. september. Se mere om Løvtag på www.lovtag.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(15-15 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Løvtag ApS, Holmevej, 8270 Højbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108639