Bogholder/økonomiassistent til boligadministration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bogholder/økonomiassistent til boligadministration

Vi søger en ny kollega til vores bogholderi – du er en dygtig og serviceminded regnskabsmedarbejder/bogholder, der matcher vores øvrige organisation med højt til loftet og kort til humor.

Du er skarp på debet og kredit og ved, hvad betydning dine posteringer har for regnskabet. Dine kompetencer vil bidrage i det samlede team, så alle arbejdsopgaver dækkes.

Du får hos os mulighed for at sætte dit eget præg på dine opgaver og have medindflydelse på din dagligdag og udviklingen i teamet. 

Du besidder de fleste af nedenstående kvalifikationer, men frygt ikke – vi forventer ikke tjeklisten er komplet:

  • Kreditor
  • Afstemning af bank
  • Betalinger - generelt
  • Lejedebitor
  • Afstemninger og klargøring til årsregnskab
  • Moms og momsindberetning
  • Periodisering og hensættelser
  • Anlægsaktiver
  • Kendskab til lønafregning
  • Meget gerne superbruger i UNIK 4 eller kendskab hertil
  • Excel - Office pakken

Vi ser gerne at du har relevant erfaring indenfor bogholderi, er selvstændig og tager ejerskab for dine opgaver, men at du også har lyst til at indgå i et team, der hjælper hinanden og sørger for at alle deadlines overholdes.

Vi tilbyder

Vi tilbyder ansættelse i et erfarent, struktureret og velfungerende team. Derudover tilbydes du en attraktiv lønpakke efter kvalifikationer, sundhedsforsikring, frugt og sund madordning. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer men deltid er også en mulighed.

Høgh Administration – hvem er vi?

Vi er et seriøst administrationsselskab med mange forskellige kunder, hvor vi prioriterer godt arbejdsmiljø og gode kollegaer. Vi er kendt for at være tæt på vores kunder er kendt for vores gode service og rådgivning. Læs mere om os her: https://h-administration.dk/

Vores kontor ligger i centrum af Aarhus. Vi er ikke de største, men bestræber os på at være mellem de bedste. Vi er pt. 11 engagerede kolleger på vores kontor som fordeler sig på hhv en administrationsafdeling og entrepriseafdeling. 

Det går godt i virksomheden, da vi oplever efterspørgsel på vores ydelser. Derfor har vi brug for flere hænder i hverdagen, ikke mindst fordi vi også ønsker at have tid til at uddanne elever og videreuddanne vores medarbejdere.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Steffen Christensen på tlf. 60733010 eller e-mail steffen@h-administration.dk

Vi holder samtaler løbende og forbeholder os retten til at lukke for modtagelse af ansøgninger, når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse er snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HØGH ADMINISTRATION ApS, Grønnegade, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: info@h-administration.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886513

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet