BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
For Carpenter i Højbjerg søger vi lige nu en erfaren debitorbogholder, der kunne tænke sig at blive en del af en spændende arbejdsplads. Det er en forudsætning for at varetage stillingen, at man har arbejdet med de helt klassiske debitorbogholderiopgaver, og navigerer sikkert i disse. Du vil hurtigt få ansvar for egne opgaver og vil arbejde tæt sammen med det øvrige økonomiteam. Du bliver en del af et velfungerende team, og får et spændende indblik i en stor international koncern.
Du vil få reference til økonomichefen, og blive en del af virksomhedens økonomifunktion, der udover økonomichefen består af endnu 1 bogholder.
Arbejdsopgaverne vil blandt andet være:
- Udsendelse, bogføring, afstemning, månedsafslutning, rykkeprocedure, m.v.
- Oprettelse og vedligehold af debitor stamdata.
- Daglig cashflow rapportering – herunder bogføring af ind og udbetalinger.
- Bogføring af løn- og gage-lister, afstemninger, afgifter (lønkørsel er outsourcet).
- Afstemning af løn og gager til SAP og E-indkomst.
Udover de ovenstående arbejdsopgaver, byder stillingen også på mindre receptions-opgaver, hvor du sammen med din kollega på skift håndterer et begrænset antal besøg og telefonopkald.
Du vil indledningsvis modtage den nødvendige oplæring for at kunne lykkes i stillingen. Da du bliver en del af en koncern, hvor det vil være en mulighed at du møder internationale kunder, kan der komme korrespondancer på engelsk. Hvorfor det forventes at du kan kommunikere på engelsk og skriftligt og mundtligt.
Om dig
Vi søger dig der har erfaring og trives med ovenstående arbejdsopgaver, og som trives med kundekontakt. Du arbejder selvstændigt og struktureret. Derudover ser vi gerne, at du:
- Du har en god forretningsforståelse og kan hurtigt sætte dig ind i forskellige arbejdsgange, processer og behov på tværs af virksomheden.
- Er nysgerrig på at lære og udvikle sig inden for nye områder i økonomiteamet, da der på sigt vil være mulighed for at få nye ansvarsområder.
- Er god til at sætte dig ind i nye IT-systemer.
- Smilende og imødekommende.
Erfaring fra en lignende funktion er en forudsætning, således du inden for en kortere periode kan agere selvstændigt i rollen. Du har måske allerede arbejdet i en lignende rolle og ved derfor, at du trives med en varierende arbejdsdag, hvor du får masser af ansvar. Alternativt har du oparbejdet en solid økonomisk faglighed og er nu klar til næste spændende skridt i din karriere.
Der kan være flere indgange til stillingen og din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende.
Praktisk
Der er tale om en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt. Med mulighed for fastansættelse.
Arbejdstiden vil være mandag-torsdag kl. 08.00-16.00 og fredag kl. 08.00-15.30
Løn efter kvalifikationer
Virksomheden er beliggende på adressen: Michael Drewsens Vej 9, 8270 Højbjerg
Der er opstart hurtigst muligt, hvorfor du opfordres til at sende din ansøgning allerede i dag.
Der indkaldes løbende til samtaler!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942955