BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en erfaren bogholder til en virksomhed i Højbjerg. Du vil være ansvarlig for alle bogholderifunktioner undtagen lønadministration og du må gerne have noget kendskab til AS400, TARGIT, Excel og NEXT.
Arbejdsopgaver
- Arbejde med regnskaber
- Håndtering af fakturering og betalinger
- Opdatering og vedligeholdelse af økonomiske poster
- Bankafstemninger og likviditetsstyring
- Måneds- og årsafslutning
- Diverse ad hoc-opgaver relateret til bogholderi
Faglige Kvalifikationer
- Mindst 5 års erfaring med bogholderiarbejde
- Godt kendskab til AS400, TARGIT, Excel og NEXT
- Analytiske evner og god talforståelse
Personlige kvalifikationer
- Evne til at arbejde selvstændigt og struktureret
- Gode kommunikationsevner på dansk, både skriftligt og mundtligt
Særlige forhold
- En spændende stilling i en dynamisk virksomhed
- Mulighed for personlig og faglig udvikling
- Løn efter kvalifikationer
Ansøgning
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann Jensen, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-BHRA-22".
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6060046