Finance specialist til data migration hos Semler Agro

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bliv en del af Semler Agro

På vegne af Semler Agro, søger vi en Finance Specialist, der har stor systemforståelse og har kompetencerne til at migrere data fra forskellige selskaber til et samlet ERP system, hvor du sammen med en række stakeholders, skal beslutte fremtidig anvendelse af data indenfor eks.: service, reservedele, maskinsalg og økonomi. Du bliver en del af økonomiafdelingen under grenen debet/kredit, hvor vi gerne vil bruge din viden om at migrere data fra et system til et andet samt din erfaring indenfor hele økonomipaletten. Stillingen er på omkring seks måneder, afhængig af, hvornår migreringen er udrullet succesfuldt.

I Semler Agro forhandler de landbrugsmaskiner, som kan give landbruget de bedste betingelser for, at de kan skabe en succesfuld forretning. Semler Agro forhandler mærkerne John Deere, Väderstad, Kramer, Sulky og Brantner, hvor du måske kender nogen af dem og hvis du ikke gør, så er det ikke det, der skal skilles os ad.

Om dig

I denne stilling er det vigtigt, at du kommer ind med et naturligt positivt drive og både trives i at arbejde selvstændigt såvel som samarbejdsorienteret, hvor du kan fordybe dig og komme frem til forskellige idéer til optimering, kan videreføre idéerne til kollegaer samt udføre det i praksis. Du vil opleve et uformelt arbejdsmiljø, hvor du har en bred kontaktflade grundet din rolle i migreringsprojektet.

Du vil arbejde med følgende arbejdsopgaver:

  • Analyse/opgørelse af data i migreringsprocessen
  • Korrekt opsætning af data
  • Procesoptimering og procesudvikling i forhold til at migrere data fra et system til et andet
  • Være med til at skabe overblik og rydde op i dubletter (f.eks. sammenfatte data på kunden, hvis kunden fremgår i begge selskaber)

Vi søger dig, der kan nikke genkendende til følgende kompetencer og egenskaber:

  • Kender din bogholder værktøjskasse fra A-Z, herunder kredit, debet, finans, momsloven, bogføringsloven m.m.
  • God talforståelse
  • Dygtig bruger af Navision og/eller Dynamics 365
  • Generelt et godt kendskab til IT systemer
  • God til at prioritere opgaver, humørfyldt, omhyggelig og omgængelig

Praktisk

Periode og antal timer: Hurtigst muligt og vil være i en seks måneders periode. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer.

Arbejdssted: Dit arbejdssted vil være i Højbjerg. Hvis du bor langt væk, så hører vi også gerne fra dig, da vi kan finde en fleksibel løsning i forhold til hjemmearbejde eller arbejde fra en af de andre Semler lokationer. Dog er det foretrukket, hvis du kan være fysisk på lokationen i Højbjerg til daglig.

Vikar eller freelancer: Vi hører gerne fra kandidater, der kan se sig selv i et vikariat eller er freelancer med eget CVR.

Løn: efter kvalifikationer.

Lyder det som noget for dig? Tøv ikke med at sende din ansøgning og CV allerede i dag! Vi vurderer ansøgninger løbende og lukker stillingsopslaget, når den rette kandidat er fundet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127898

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet