Kommunikations- og administrationsmedarbejder til Holme Kirke, Aarhus Søndre Provsti

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Mestrer du både sociale medier, kan du skrive en pressemeddelelse til de lokale medier og opdatere hjemmeside? Og er du samtidig en struktureret og serviceorienteret person, der kan understøtte menighedsråd og præster med en bred vifte af administrative opgaver? - så skynd dig at skrive en ansøgning til stillingen som kommunikations- og administrationsmedarbejder ved Kolt Kirke.

 

Stillingen er en deltidsstilling på 18 timer pr. uge. Tiltrædelse den 1. april 2024.

 

Som kommunikationsmedarbejder bliver du omdrejningspunkt for vores formidling af nyt fra Holmet Kirke – det gælder lige fra reklame for aktiviteter til nyt fra menighedsrådet og præster. Kirken ønsker at bruge de relevante sociale medier for at nå vores målgrupper – lige fra facebook-grupper til instagram stories. Vi forventer, at du kan tage det instagrammable foto og hjemmevant opretter en facebook-annonce, ligesom du opdaterer hjemmesiden, så den er nem at finde rundt i for lokalbefolkningen og ikke mindst også her blive inspireret til at deltage i vores mange aktiviteter.

Du kender mediebilledet i lokalområdet og kan skabe gode relationer til lokaljournalister, ligesom du også forstår at tænke større, når vi har en god historie at dele ud over sognets grænser. Vi ønsker at bruge alle platforme.

Stillingens administrative opgaver omfatter sekretærfunktion for menighedsråd og præster med opgaver som f.eks. bilagsbehandling, udarbejdelse af dagsordner og referater, kalenderstyring, udarbejdelse af salmeark og andre materialer samt personaleadministrative opgaver. Du bliver også kirkens kontakt til Kirkekontor Syd. Du deltager som referent i menighedsrådets møder. Møderne ligger uden for normal arbejdstid.

 

Om dig som medarbejder:

Du har en relevant faglig baggrund. Du er fleksibel og udadvendt, og kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt. Du forstår at arbejde i en organisation ledet af et menighedsråd.

Vi tilbyder en arbejdsplads med gode fysiske rammer og godt samarbejde mellem medarbejdere, præster og menighedsråd.

Du ansættes ved Holme Menighedsråd og får kontor i Sognegården, Hjulbjergvej 175 i Højbjerg.

 

Det formelle:
Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 og Organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for kordegne.

Aftalerne og cirkulære om uddannelseskrav kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.

Stillingen er indplaceret i løngruppe 2. Årslønnen aftales inden for intervallet 303.862 – 402.618 kr. Fikspunktet er 319.056 kr. svarende til en fuldtidsstilling.

Til stillingen hører et overenskomstmæssigt tillæg på 869 kr. årligt.

Alle beløb er oplyst i nutidskroner svarende til en fuldtidsstilling. Lønnen udbetales med 18/37.

Der ydes pensionsbidrag på 18%.

Nuværende tjenestemandsansatte kordegne har ret til at bevare deres tjenestemandsstatus ved ansættelse med direkte overgang. Der skal i så fald ske en klassificering af stillingen.

Det er en forudsætning for ansættelse, at en ansøger, der ikke er eller har været ansat i stilling som kordegn med tjenestemands- eller overenskomstansættelses vilkår, og som ikke allerede har gennemført kordegneuddannelsen, gennemfører 5 ugers grundlæggende uddannelse inden 2 år efter ansættelsen.

Der er 3 måneders prøvetid.

Der indhentes børneattest i forbindelse med en eventuel ansættelse.

Der er pligt til at gøre tjeneste ved andre ansættelsesmyndigheder i provstiet i overensstemmelse med de aftaler menighedsrådet indgår med andre ansættelsesmyndigheder.

 

Søg stillingen
Du kan få flere oplysninger om stillingen ved henvendelse til formand og kontaktperson Lars Thruesen på tlf. 21400070.

Søg stillingen via Jobindex:

https://www.jobindex.dk/c?t=e2267046&ctx=w&u=21841418&source=jobtext

Ansøgningsfrist: 21. marts 2024 kl. 12.00.

Vi afholder samtaler løbende.

Der vil blive indhentet referencer før en eventuel ansættelse.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (18-18 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

HOLME KIRKES KONTOR, Hjulbjergvej, 8270 Højbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009410

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet