BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nemprint har vokset støt over mange år og næste skridt i udviklingen er en ny kollega til vores kundeservice-team. Du vil få et job, hvor du dagligt er i kontakt med mange mennesker - både på telefon og mail.
Hvem er vi?
Foruden Nemprint driver vi også Shirtdesign.dk, Tekstil-tryk.dk og myspecialday.dk
Nemprint har de seneste år arbejdet intensivt på at automatisere en lang række processer helt fra bestilling af varer til workflows i produktionen samt integrationer med underleverandører og kunder. Ud over en konkurrencemæssig fordel, der sikrer, at vi også har en sund forretning fremadrettet, så betyder det for dig som ny kollega, at du oplever god energi, spændende ordrer og arbejdsprocesser der generelt kører rigtig godt. Vi er et ungt men erfarent team på 8 m/k, der glæder sig til at møde dig.
Dine opgaver
Dit fokusområde vil blive kundeservice og ordrehåndtering af både nye og faste kunder. Du får et ansvar for at tænke i kundepleje, mer/gen-salg samt for at hjælpe og komme med løsningsforslag til kundernes udfordringer. Du afgiver tilbud og får fra dag et det fulde ansvar for kontakten til udvalgte eksisterende kunder. Foruden kundeservice-opgaven får du ansvar for at tjekke kundernes filer i prepressafdelingen og frigive dem til produktionen. Du skal svare på kunders spørgsmål vedrørende tekniske krav til filer. Derfor er det en nødvendighed at du, udover at være imødekommende og servicemindet også, har flair for IT og en interesse for de tekniske aspekter af tryksager. Du vil derfor kunne trække rigtig meget på en eventuel erfaring fra den grafiske branche. (men er ikke et krav). Du vil dagligt arbejde i Adobe Illustrator og Photoshop.
Vi er et lille team der hjælper hinanden, du vil derfor også kunne få opgaver i vores produktion, så du kommer til at lære vores produkter at kende, og dermed også nemmere kan guide kunderne. Dette vil dog ikke være den primære arbejdsopgave.
I løbet af en dag vil du komme ind over mange forskellige sager, med kunder der henvender sig over både mail og telefon. Det kan være alt fra spørgsmål til produkter, ordrer eller reklamationer. Her gælder det om hurtigt at danne sig overblik over opgaven, give kunden god service og få lukket opgaven uden løse ender.
Bonusinfo – hvad får du også?
- En attraktiv arbejdsplads i Højbjerg ved Aarhus.
- Et alsidigt job, hvor du har stor mulighed for selv at præge hverdagen og tage ansvar.
- Frokostordning.
- Gode kollegaer og mulighed for selv at planlægge din dag.
Praktisk info
- Stillingen er som udgangspunkt 37 timer om ugen der afholdes indenfor tidsrummet 07.30 - 16.00 alt efter hvordan det passer bedst for dig.
- Ansøgning og CV skal sendes til info@nemprint.dk med: “Kundeservicemedarbejder” i emnefeltet.
- Ansøgningsfristen er d. 24. november, men vi afholder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Nemprint A/S, Søren Nymarks Vej 21, 8270 Højbjerg
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
NEMPRINT A/S, Søren Nymarks Vej, 8270 Højbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6146035