Midttrafik søger driftsassistent til planlægning og koordinering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre bussen kører til Smukfest, Grøn koncert eller andre arrangementer og også sikre, at vejarbejde ikke er en hindring?

Bliv en del af vores team i Trafikservice hos Midttrafik!

I Trafikservice er vi et stærkt fagligt team, hvor en vigtig del af vores arbejde er planlægning og koordinering af buskørsel omkring større arrangementer og omkørsler i forbindelse med vejarbejde til gavn for vores kunder, bestillere og leverandører.

 

Kerneopgaver i jobbet

Du får ansvar for planlægning af buskørsel ved arrangementer og omlægninger af busruter i et geografisk afgrænset område i Region Midtjylland. Alle opgaver løses i tæt samarbejde med kontaktpersoner hos regionen og kommunerne som bestiller opgaverne, og busselskaberne som er leverandører af buskørsel.

Du deltager i kvartalsmøder med kommuner og busselskaber, hvorfor noget af din arbejdstid foregår ude af huset.

 

Din profil

Du kan være den driftsassistent vi søger, hvis du

  • har relevant erfaring med at skabe kvalitet i din service og sætte den i spil i skrift og tale i samarbejdet med kunder, bestillere og leverandører
  • har relevant erfaring inden for planlægning og koordinering i forbindelse med buskørsel
  • kan håndtere flere opgaver på samme tid med en struktureret og positiv tilgang
  • er nysgerrig på og kan bidrage med nye metoder og værktøjer i opgaveløsningen
  • har mod på, at din arbejdstid er dels på kontor i Aarhus (Højbjerg) og dels ude af huset

 

Midttrafik tilbyder

  • Stor berøringsflade til mange områder med udfordrende arbejdsopgaver, som til tider kan have kort deadline
  • Ansættelse i en afdeling på 10 personer, hvor vi har god oplæring og tæt sparring
  • Et godt arbejdsmiljø med fantastiske kolleger der møder ind med godt humør, og yder hvad de kan for at opnå den bedste løsning for vores kunder
  • Flextid og mulighed for hjemmearbejde, deltagelse i personalearrangementer samt frokostordning
  • Gode transportforbindelser og en gratis p-plads til dig med bil

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Det er en fuldtidsstilling på 37 timer.  Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst


Hvis du vil vide mere:

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at kontakte funktionsleder Martin Boisen Tams på telefon 87 40 83 18

 

Ansøgning

Stillingen kan søges via linket nederst på siden.

Ansøgningsfristen er søndag den 29. oktober 2023.

Vi indkalder løbende til samtaler så tøv ikke med at sende din ansøgning.

Tiltrædelse ønskes snarest muligt, men senest 1. januar 2024.

 

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på

https://Facebook.com/midttrafik.dk  og https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Privatlivspolitik

Privatlivspolitik – når du søger job hos Midttrafik

 

Din nye arbejdsplads:

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører, om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Midttrafik, Søren Nymarks Vej, 8270 Højbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926415

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet