Revisionsassistent til dynamisk IT-virksomhed i Højbjerg - Mulighed for spændende udvikling!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en dygtig og engageret revisionsassistent med flair for tal og øje for detaljer? Har du et par års erfaring inden for revision og ønsker du at arbejde i en dynamisk IT-virksomhed, der udvikler softwareløsninger? Så er det dig, vi søger til en kunde i Højbjerg!

Kunden er en førende IT-virksomhed, der er specialiseret i avancerede softwareløsninger til forskellige industrier.

Som revisionsassistent vil du blive en del af deres økonomiafdeling, hvor du får mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for revision og regnskab. Vores kunde i Højbjerg tilbyder en fast stilling med spændende udviklingsmuligheder og et dynamisk arbejdsmiljø.

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-RRA-8270".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.


Arbejdsopgaver

  1. Assistere i udarbejdelsen af interne og eksterne revisionsrapporter.
  2. Gennemgå og analysere regnskaber samt andre finansielle dokumenter.
  3. Sikre overholdelse af interne kontrolprocedurer og retningslinjer.
  4. Deltage i budgettering
  5. Udføre kontroller og afstemninger af diverse konti.
  6. Støtte økonomiafdelingen med ad hoc-opgaver og projekter.


Faglige Kvalifikationer

  1. En relevant uddannelse inden for regnskab, økonomi eller revision (f.eks. en bachelorgrad i økonomi).
  2. Minimum 2 års erfaring som revisionsassistent eller lignende stilling.
  3. Kendskab til regnskabsstandarder og lovgivning.
  4. Stærke analytiske evner og en god talforståelse.


Personlige kvalifikationer

  1. Struktureret og detaljeorienteret.
  2. Evne til at arbejde selvstændigt såvel som i teams.
  3. Gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  4. Proaktiv og initiativrig med en løsningsorienteret tilgang.
  5. Fleksibel og i stand til at håndtere flere opgaver samtidigt.


Særlige forhold

  1. Gode udviklings- og karrieremuligheder
  2. Et dynamisk og inspirerende arbejdsmiljø med dygtige kollegaer


Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Maria Høhrmann, gennem mail mhj@jobteam.dk mærket "MHJ-RRA-8270".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato
  4. Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6067344

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet