Sagsbehandler i Midttrafiks Billetkontroladministration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af at gøre en forskel og yde en god service og har du erfaring med sagsbehandling gerne inden for den kommunale verden?

Så kan du gøre en forskel hos Midttrafik, da vi søger to sagsbehandlere til en fuldtidsstilling (37 timer) i Midttrafik's Billetkontroladministration.

Billetkontroladministration er organiseret under Økonomi og er et stærkt fagligt team, som består af 6 team-medlemmer, og varetager en kombination af telefonisk betjening og administrative opgaver.

Billekontroladministrations kerneopgaver:

  • Kommunikation med Midttrafik's kunder og fokus på kunderne i alle led
  • Varetagelse af mundtlige og skriftlige henvendelser fra kunder, som har modtaget en kontrolafgift
  • Opgaveløsning i forskellige fagsystemer
  • Dialog og samarbejde med den øvrige del af organisationen og vores leverandører

Din profil:

  • Det vægtes højt, at du har erfaring med telefonbetjening og sagsbehandling/sagsopbygning i kundevendte funktioner og har lyst til at lære nyt
  • Du kommunikerer ubesværet mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
  • Arbejdet i fagsystemer og fortrolighed med Microsoft Office (Word og Excel) og deres indbyrdes sammenhænge falder dig helt naturligt
  • Du har meget flair for IT-systemer
  • Du er selvkørende og løser opgaverne selvstændigt, ansvarsbevidst og systematisk
  • I dialogen er du altid serviceminded internt og eksternt og bevarer et godt humør – også ved krævende henvendelser i en travl hverdag
  • Du kan bevare overblikket og føre opgaverne til dørs selv i pressede situationer

Midttrafik tilbyder:

  • Et job med stor berøringsflade til mange områder
  • Interessante, afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver
  • Ansættelse i et engageret og uhøjtideligt team med gode kollegaer
  • Et godt arbejdsmiljø – herunder flextid og frokostordning
  • Gode transportforbindelser og en gratis p-plads til dig med bil

Løn- og ansættelsesvilkår

  • Der er tale om et Try & Hire forløb med mulighed for fastansættelse
  • Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst

Ansøgning

Stillingen kan søges via linket nederst på siden.

Vi forventer at afholde samtaler løbende, så du opfordres til at fremsende din ansøgning samt CV hurtigst muligt.

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt.

Din nye arbejdsplads:

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører, om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FLAIR - tidligere Adecco, Falkoner Alle, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5992644

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet