BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du godt i gang med dit studie, og har du lyst til at prøve kræfter med varierede opgaver i en offentlig myndighed med internationalt udsyn? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Porteføljestyring.
Bidrag til implementeringen af nye it-systemer
Toldstyrelsen arbejder for smidig handel, effektiv toldkontrol og sikkerhed for borgere og virksomheder i en stadig mere globaliseret verden. Hos os bliver du en del af en bred organisation, der arbejder i en større sags tjeneste, og du er med til at løfte en international opgave og sikre det danske samfund.
I kontoret Porteføljestyring er vi ansvarlige for transformationsopgaver og -processer i forbindelse med Toldstyrelsens it-udviklingsprojekter.
Vi søger en studentermedhjælper til:
- afdækning af uddannelsesbehov i Toldstyrelsen i samarbejde med projektgruppe og transformationsprojektledere
- afdækning af virksomheders onboardingbehov i forbindelse med overgangen til et nyt importsystem
- bidrag til interne og eksterne informationsmøder
- administrative opgaver, bl.a. vedligeholdelse af deltagerlister, journalisering, kursusafholdelse og afrapportering.
Som en del af din onboarding vil du deltage i både e-læring, sidemandsoplæring og intern undervisning.
Hos os får du:
- en afvekslende hverdag med alsidige opgaver og mulighed for ansvar
- et godt og uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger
- et fleksibelt job, der tager hensyn til dit studieliv
- et stort netværk på tværs af Toldstyrelsen og hele Skatteforvaltningen.
Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, gerne på bachelor- eller kandidatniveau, og har mindst to år tilbage af dit studie. Det allervigtigste er, at du har lyst til at lære mere om interessevaretagelse, EU-beslutningsprocedurer og danske politiske processer.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- er interesseret i arbejdet i en politisk styret organisation
- har gode kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt
- er løsningsorienteret, analytisk og kvalitetsbevidst og motiveres af at udvikle dit faglige niveau gennem løbende sparring med dine kolleger
- er åben, nysgerrig og proaktiv.
Toldstyrelsen har ca. 900 medarbejdere fordelt over hele landet. Vi kommer med vidt forskellige baggrunde og fagligheder – men vi er alle drevet af at tage del i en vigtig opgave, og vi er stolte af de resultater, vi skaber. Hvis du har lyst til at samarbejde med engagerede kolleger i hele landet og vil være med til at løse en international opgave, der skaber værdi for Danmark og sikrer det danske samfund, så er Toldstyrelsen noget for dig. Sammen skaber vi muligheder på tværs af grænser.
I Porteføljestyring har vi fokus på det gode samarbejde, og vi hjælper hinanden med at sikre vidensdeling og koordinering i kontoret. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og har stort fokus på, at alle trives både fagligt og socialt. Selvom vi har travlt, er der plads til at grine sammen og til at dele stort og småt om, hvad der rører sig i vores liv.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest onsdag den 19. juni 2024.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Kirsten Hother Petersen på telefon 72 37 20 57 eller HR-konsulent Denise Løgstrup Hansen på telefon 72 38 42 98.
Vi forventer at holde samtaler i uge 26.
Din gennemsnitlige ugentlige arbejdstid vil være 15 timer. Vi tilrettelægger arbejdstiden fleksibelt inden for normal kontortid, og vi tager selvfølgelig individuelle hensyn i eksamensperioder.
Forud for ansættelsen indhenter vi referencer og straffeattest.
Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i staten. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Forventet tiltrædelse 1. september 2024 eller efter aftale.
Arbejdsstedet er Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg.
Læs mere om ansættelse i Toldstyrelsen på toldst.dk/job.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Aarhus, Lyseng Allé, Lyseng Allé, 8270 Højbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6063353