BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du typen, der trives med en hverdag fuld af variation og godt humør? Er du serviceminded, elsker kundekontakt og er stærk på administration og bogholderi? Så kan du være den blæksprutte, vi søger til vores team i Aarhus!
Hos Globuz ApS oplever vi kraftig vækst og har brug for en alsidig og engageret kollega, som har lyst til at være med på rejsen. Vi arbejder i et dynamisk miljø med stor teamånd og godt humør, hvor fleksibilitet og energi værdsættes.
Vi er førende inden for salg af biler til brugtvognsmarkedet. Vi behandler årligt mere end 50.000 biler i Danmark og har pt. omkring 200 bilforhandlere og ophuggere tilknyttet vores onlineplatforme. Globuz ApS dækker blandt andet over siderne bedsteskrotpris.dk og bedstebilpris.dk
Om jobbet
I denne rolle vil du have fingrene i flere områder: kundeservice, administration, bogholderi og forskellige ad hoc-opgaver. Din dag bliver delt mellem bogholderiopgaver, hvor du blandt andet er ansvarlig for lønkørsel og daglig bogføring, og kundeservice, hvor du er vores første kontaktpunkt. Du får et tæt samarbejde med salgsteamet og direkte reference til ledelsen, og der er rig mulighed for at sætte dit præg på rollen.
Dine ansvarsområder vil inkludere:
- Kundeservice på telefon og mail, hvor du sikrer, at kunderne møder en imødekommende og hjælpsom stemme
- Bogføring i e-conomics og lønkørsel i Dataløn
- Håndtering af kreditor- og debitorstyring
- Opfølgning på salg og eventuelle krediteringer
- Månedsrapporteringer, afstemninger og andre administrative opgaver
- Diverse administrative opgaver fra ledelsen
Din profil
- Er serviceminded og struktureret med lyst til at håndtere en bred vifte af opgaver
- Erfaring fra bogholderi, lønkørsel mm. er en fordel, men ikke et krav.
- Har gode kommunikationsevner og kan tale og skrive dansk og engelsk
- Er komfortabel med IT og systemer generelt
- Har et positivt sind og bidrager med god energi til teamet
Som person er du selvstændig, struktureret og er klar på at tage ansvar for din egen hverdag. Du kan bevare overblikket og du skal kunne lide at snakke med mennesker. Du trives i en hverdag hvor tingene går stærk og formår at bevare ro og overblik, selv i pressede situationer. Du har en positiv tilgang til dine opgaver. Du har god humor og bidrager med god energi til dine omgivelser hvor der er højt til loftet.
Det tilbyder vi
Hos Globuz er vi et lille team på syv medarbejdere, og vi lægger vægt på samarbejde, fleksibilitet og en uformel atmosfære med højt til loftet. Du får en hverdag fyldt med variation, og vi tilbyder både faglig udvikling og muligheden for at påvirke din egen rolle i takt med virksomhedens vækst.
Løn
Løn honoreres efter kvalifikationer og resultater.
Arbejdstiden er hverdage mellem 8.00-16.00.
Den ugentlige arbejdstid er 30-37 timer. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt eller senest 1 Januar 2025.
Ansøgningsfrist 15 november 2024
Ansøgning og CV sendes til info@bedsteskrotpris.dk
For yderligere informationer kontakt:
Noelia Paulmann + 45 31264070
info@bedsteskrotpris.dk
Axel Gruhnsvej 16
8270 Højbjerg
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Globuz ApS, Axel Gruhns Vej, 8270 Højbjerg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6137575