Vi søger en erfaren Eksport koordinator til et barselsvikariat for vores kunde i Højbjerg

Profilbillede
dato

Er du omstillingsparat og har du en systematisk tilgang til opgaver, så er det måske dig vi mangler til at være med til at bidrage til løbende forbedring af koordineringsprocesserne og serviceniveaut. Lige nu søger vi en selvkørende Export Koordinator til et barselsvikariat, der har erfaring inden for logistik, og kan tage ansvaret for at koordinere en effektiv drift af Warehouse & Transport området.

Du bliver en del af et selvstændigt team på 6 personer, hvor du vil komme til at varetage følgende opgaver:

  • Sikre opfyldelse af ordrehåndtering/forsendelse til det udvalgte område.
  • Vedligeholde og udvikle relationer til kunder, for at sikre kundetilfredshed.
  • Grundigt evaluere og svare på forespørgsler fra kunderne.
  • Kommercielt ansvarlig for udarbejdelse af tilbud, i overensstemmelse med tilbudsproceduren og indgåelse af kontrakter/ordrer inden for rammerne af forhandlingsbemyndigelsen.
  • Sikre, at ordrebekræftelsen (kontrakten) gennemgås grundigt sammen med kunden, for at få alle krav tilstrækkeligt defineret og dokumenteret.
  • Drøftelse af ordre/kontrakter med den ansvarlige Area Sales Manager.
  • Sikre, at eksportdokumentationen er i overensstemmelse med kundens krav.
  • Vedligeholdelse af database (IT) for at sikre, at kunde-/leverandørdatabasen konstant opdateres inden for hendes/hans område under kunde-/landedistributionslisten.
  • Indkøb af varer fra ekstern(e) leverandør(er) i forbindelse med ordrer.
  • Booking af transport / Optimize Logistics Solutions.
  • Eventuelle andre opgaver i forbindelse med ingredienser/forbrugsstoffer.

Den person vi søger og kan komme i betragtning til stillingen, har den nødvendige autoritet til at forhandle/acceptere tilbud og ordrer indenfor følgende områder:

  • Varetage underskrivelser/accept af kontrakter/ordrer hvor man skal have mere end 3 års anciennitet i følgende
  • < 50.000 EUR, men op til 100.000 EUR, hvis de underskrives sammen med en anden eksportkoordinator
  • EUR 50.000 - 150.000: Area Sales Manager, men op til EUR 500.000, hvis der underskrives sammen med en anden Area Sales Manager
  • > 150.000 EUR: Administrerende direktør, fra hvem mundtlig aftale er tilstrækkelig.

Kompetencer:

  • Mimum 2-3 års erfaring og kompetence fra lignende stilling
  • Professionel forretnings- og kommerciel erfaring
  • Logistisk el. spedition erfaring
  • Kendskab/erfaring med SAP
  • Struktureret og selvkørende
  • Flydende på engelsk i skrift og tale
  • Er omstillingsparat og kan bevare overblikket i pressede situationer

Hvad kan du forvente:

  • Frihed under eget ansvar
  • Lækker kantineordning
  • Adgang til motion/træning
  • Fleksiblitet ift. arbjedstid
  • Team-building
  • Mulighed for fast ansættelse

Arbejdstid:

Man - Tors kl. 8-16

Fre kl. 8 - 15. 30

Løn vil blive forhandlet individuelt, efter kvlifikationer.

Vi holder løbende samtaler og forventer ansættelse pr. 1. maj, men vi venter gerne på den rette kandidat til jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning

Søg via ANSØG NU

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FLAIR - tidligere Adecco, Falkoner Alle, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6023129

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet