Vil du være med til at skabe resultater og gøre en forskel for udsatte børn og unge? Så har vi jobbet til dig som HK-assistent med fokus på vagtplanlægning og administrative opgaver.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af et stærkt fællesskab samt et omskifteligt og dynamisk arbejdsmiljø? Så har vi en spændende nyoprettet stilling som HK-assistent på 32 timer til besættelse 1. august 2024.

Vikingedalen er en del af døgnområdet i Børnecentret med ca. 35 medarbejdere og et fast vikarkorps tilknyttet, fordelt på to døgntilbud for udsatte børn og unge i alderen 3 – 15 år. Indtil nu har vagtplanlægning og ind- og udskrivninger været en opgave, der er varetaget af koordinatorerne, men grundet omorganisering har vi oprettet en fast stilling, som skal overtage opgaven på begge afdelinger. 

Du skal søge stillingen, hvis du har erfaring med at udarbejde arbejdstidsplaner, trives med forskelligartede administrative opgaver – både rutineprægede og nye opgaver, hvis du kan lide at skabe resultater i fællesskab med andre og hvis du ønsker at gøre en forskel for de sårbare børn og unge på vores døgnafdelinger. 

 

Om Børnecentrets døgnområde

Børnecentrets døgnområde består fem døgn- og støtteophold samt en akutindsats, som har ansvaret for at varetage omsorgen for udsatte børn og unge i alderen 0 – 18 år, der er anbragt uden for hjemmet eller bevilliget støtteophold. Børnecentret er en del af driftsområdet Børn, Familier og Fællesskaber i Magistraten for Sociale Forhold og Beskæftigelse. 

 

Om jobbet

Vikingedalen har omkring 35 medarbejdere, afdelingsledere, samt koordinatorer og et fast vikarkorps tilknyttet, fordelt på de to døgntilbud.

Dine opgaver som assistent vil primært omhandle vagtplanlægning, og understøttelse afdelingernes koordinatorer og medarbejdere, med forskellige administrative opgaver. 

 

Du vil bl.a. arbejde med følgende opgaver;

  • Udarbejdelse af arbejdsplaner – både grundplaner og daglig planlægning
  • Ferieplanlægning, afspadsering og vikardækning
  • Sikre at lønindberetning, efterregistreringer vedr. vagtplan og sygefraværsregistrering behandles
  • Håndtere dag-til-dag-løsninger på bemandingsudfordringer, ved uforudset sygdom mv.
  • Tovholder på KMD Opus appen (den digitale vagtplan)
  • Oplæring og introduktion til nye medarbejdere omkring vagtplanlægning
  • Ind- og udskrivninger af børn og unge i Modulus (fagsystemet)
  • Administrative drifts- og serviceopgaver

 

Som medarbejder hos os, bliver du en central medspiller i forhold til at understøtte den gode balance mellem fleksibilitet for medarbejdere og robusthed i løsningen af kerneopgaven, samt medvirkende til en stærk social kapital og et godt arbejdsmiljø på afdelingerne.

Du vil få arbejdsplads i Børnecentret Vikingedalen, Oddervej 249E, 8270 Højbjerg, på fælles kontor med koordinatorer og afdelingsledere, og have et tæt samarbejde med Børnecentrets fælles funktion i Sekretariatet på Grøndalsvej 1C. 

 

Dine kompetencer

Det er først og fremmest vigtigt, at du har interesse og erfaring med vagtplanlægning og har lysten og nysgerrigheden til at gå i dybden med opgaver og følge dem helt til dørs. Samtidig er du god til at arbejde struktureret og bevare overblikket i en varieret og ofte travl hverdag. Endelig har vi brug for, at du har flair for IT og har lyst til at implementere nye arbejdsgange gennem et nyt planlægningssystem der udrulles ultimo 2024. 

Vi ønsker at du har du stærke samarbejdsevner og kan kommunikere tydeligt på tværs af organisationen og faggrupper, med et positiv livssyn, der blandt andet kommer til udtryk igennem i et højt serviceniveau og en imødekommende personlighed.

Det forventes, at du kan understøtte den gode balance mellem fleksibilitet for medarbejdere og robusthed i løsningen af kerneopgaven, gennem samarbejde og dialog. Det er en fordel, hvis du har erfaring med Modulus Social og KMD OPUS Vagtplan.

 

Derudover håber vi at du er i besiddelse af flere af nedenstående punkter;

  • En uddannelse samt erfaring indenfor kontorfaget.
  • Flair for administration og brug af it-redskaber
  • En struktureret og systematisk tilgang i dit arbejde
  • Erfaring med vagtplanlægning i en døgninstitution
  • Erfaring med SL og FOA´s overenskomster og arbejdstidsregler 
  • Har lysten og nysgerrigheden til at gå i dybden med opgaver og følge dem helt til dørs
  • Har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.
  • Gode evner til at samarbejde, men kan også løse opgaver selvstændigt

 

Vi tilbyder:

  • En varierende og udfordrende hverdag med variation i arbejdsopgaverne.
  • Et arbejde, hvor du spiller en helt central rolle 
  • Oplæring og løbende sparring i forhold til arbejdsopgaver.
  • Et arbejde, der gør en forskel
  • En arbejdsplads hvor der er højt til loftet og plads til humor og forskellighed.
  • En arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejders kompetencer samt døgnområdets sammenhængskraft.
  • En arbejdsplads der vægter faglighed og godt arbejdsmiljø

 

Vi er en dynamisk og udadvendt arbejdsplads, med plads til alle. Vi har fokus på den enkeltes styrker og muligheden for udvikling af disse. 

Du får fleksible arbejdsvilkår, hvor du selv er med til at tilpasse din arbejdsdag, og du vil opleve en arbejdsplads, der vægter faglighed og godt arbejdsmiljø. Vi løber indimellem stærkt, men der er altid plads til grin eller en snak. 

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen en fast stilling på 32 timer pr. uge. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation HK på baggrund af kvalifikationer.

Der vil blive indhentet børne- og straffeattest ved ansættelse. 

 

Hvis du vil vide mere

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Camilla Havstein Mouazan på telefonnummer 41857232 eller e-mail ancam@aarhus.dk .

 

 

Ansøgningsfristen er 18. juni 2024

Samtalerne afholdes den 24. juni 2024

Tiltrædelse: 1. august 2024


 

 
  
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.    

Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

18-06-2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Oddervej 249 E, 8270 Højbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6061048

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet